صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی آموزش تصویری ساز نی اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 30
بازديد ديروز : 116
كل بازديدها : 229710

دیگر امکانات

آموزش تصویری ساز نی اورجینال

آشنایی قدم به قدم با ساز نی و شیوه های نواختن نی
محصول اورجینال با بالاترین کیفیت





در بین انواع سازهای بادی ایرانی که از قدیم مورد استفاده قرار می گرفته مانند، مزمار، نرم نای، درازنای، سرنا و... تنها امروزه نی توانسته در موسیقی ایرانی و در کنار دیگر سازهای کلاسیک ایرانی مثل تار، سنتور، سه تار و کمانچه قرار بگیرد و به اصطلاح یک تنه نقش سازهای بادی را در ارکستر ایرانی ایفا کند. دلیل این موضوع را از دو دیدگاه میتوان بررسی کرد.


اول از جهت نوازندگان این ساز که توانستند خصوصیات و ویژگیهای نی را به نحو کامل و مطلوبی عرصه کنند و قابلیت آن را نشان دهند.به عبارت دیگر افرادی که به نوازندگی نی روی آوردند با ممارست بسیار تکنیکها و حالاتی که معمولا در موسیقی ایرانی اجرا میشود را به نی منتقل کردند. دوم از جهت خود ساز که به دلیل فرم صدادهی و نیز در عین سادگی، کاملتر بودن آن نسبت به دیگر سازهای بادی ایران، توانست تمام آهنگها و نغمه های موسیقی ردیف دستگاهی ایرانی را به خوبی اجرا کند واینکه صدایی که از نی خارج میشود از لحاظ رنگ صدایی به خوبی با دیگر سازهای کلاسیک ایرانی ترکیب شد.





شامل آموزش هایی چون: آشنایی قدم به قدم نی نوازی - آشنایی با تمام نکات نی - آموزش روش های مختلف نواختن و...

شامل:

- آشنایی قدم به قدم نی نوازی
- آشنایی با تمام نکات نی
- نحوه گرفتن نی
- آموزش روش های مختلف نواختن

این مجموعه در یک دی وی دی با فرمت MPEG Video می باشد.
شماره مجوز: 30008423

فروشنده: هنر ایرانی

قیمت: 11,900 تومان

درصد :41

روش خرید: برای خرید آموزش تصویری ساز نی اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش تصویری ساز نی اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیککنید.