صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی آموزش طراحی با مداد از ابتدا تا انتها - اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 53
بازديد ديروز : 37
كل بازديدها : 229617

دیگر امکانات

آموزش طراحی با مداد از ابتدا تا انتها - اورجینال

توجه : این مجموعه به زبان انگلیسی می باشد



آموزش طراحی با مداد از ابتدا تا انتها در یک دی وی دی به زبان اصلی



مجموعه بی نظیر آموزش طراحی با مداد

همواره هنر به عنوان یکی از ابعاد زندگی انسان، با او بوده است. حتی پیش از اختراع زبان، هنر با او بوده است. چنانکه پیش از اختراع زبان، تصاویر توسط غارنشینان استفاده می شده است.

این مساله اهمیت هنر، علی الخصوص هنرهای تجسمی را بیان می کند.

طراحی به عنوان یکی از اساسی ترین مباحث در هنرهای تجسمی بیان شده است. به همین خاطر وطن دانلود مجموعه آموزشی را در خصوص طراحی در اختیار شما قرار داده است. این مجموعه پله به پله شما را تا نقاش شدن می برد.

مجموعه شامل 9 قسمت است، که از مبانی طراحی شروع کرده و در نهایت نکات ظریفی را بیان می کند که در سایه روشن زدن می بایست مد نظر داشته باشید. بدین صورت با کمی تمرین، این مجموعه شما را به یک طراح هنرمند، نکته سنج و دقیق تبدیل خواهد نمود.

در طول مجموعه که شامل 9 بخش کلی است، عناوین شامل موارد زیر هستند:

1- نمای اولیه :

در این بخش فرا میگیرید که چگونه موضوع مورد نظر را ارزیابی کنید، کادر را پیدا کنید و اصولا طراحی خود را از کجا شروع کنید و ...



2- چگونه ماشین ها را طراحی کنیم؟

در این بخش نحوه طراحی یک ماشین را فرا میگیرید. به طور کلی طراحی یک ماشین می تواند به شما کمک کند که اجسامی که پایه مکعبی شکل دارند و بر روی سطوح هموار قرار دارند را ترسیم نمائید.

3- چگونه هواپیما طراحی کنیم؟

در این بخش نحوه طراحی هواپیما را فرا میگیرید. هواپیما جسم سه بعدی است که بر روی زمین قرار ندارد، از بیش از یک مکعب معمولی تشکیل شده است و دارای انحناهای نرم می باشد.



4- چگونه فضا پیما و ماهواره طراحی کنیم؟

طراحی های مدرن، یکی از بخش هایی است که امروزه به کار میرود، پیچیدگی های بسیار زیاد، جزئیات، طراحی های آیرودینامیک از ویژگی های این نوع طراحی ها هستند.

5- طراحی محیطی:

این بخش در تکمیل بخش اول ارائه شده است و طراحی از محیط را به شما آموزش می دهد. در پایان این بخش فرا میگیرید که یک محیط را جدای از کوچکی، بزرگی، خلوتی، شلوغی، عمق و ... به راحتی ببینید و بکشید.

6- طراحی صنعتی:

پس از اینکه شما توانایی طراحی های اولیه را کسب کردید، طراحی های صنعتی برای بالا بردن دقت در طراحی یک امر الزامی است. اولا به دلیل اینکه شما باید بتوانید یک محیط یا یک شیء را به تناسبی که در واقعیت میبینید رسم کنید و دوما اینکه باید بتوانید یک جسم ساخته ذهن را با ابعاد ذهنی خود طوری تطبیق دهید که پس از پایان کار، نتیجه ای که میبینید، با آنچه تصور میکرده اید یکی باشند.



7- سایه روشن سطوح:

مبانی سایه روشن، اعم از سایه زدن با یک رنگ، دو رنگ و... که همه شما را قادر میسازد، سایه روشن هایی صحیح، بدون عیب و واقعی را در طراحی خود داشته باشید.

8- سایه روشن روی سطوح گرد و کره:

پس از یادگیری مبانی سایه زنی، شما باید بتوانید محیط های گرد را سایه روشن بزنید. محیط های کروی شکل و گرد، به دلیل نداشتن گوشه های تیز، سایه های پیوسته ای را دارند، و همین پیوستگی و یکدست نبودن سایه ها، امر سایه کار کردن بر روی این گونه اجسام را کمی دشوارتر می سازد.

9- سایه روشن سطوح پیچیده:

پس از اینکه انواع سایه زدن ها فرا گرفته شد، لازم است که بتوانیم سایه اجسام را از میان یکدیگر تفکیک کنیم. این امر نیازمند، دقت، حوصله و تمرین است.



این مجموعه شامل 1 حلقه دی وی دی می باشد


شماره مجوز ارشاد : 18-816534-54

این مجموعه به صورت اورجینال می باشد

فروشنده: گران

قیمت: 12,800 تومان

درصد :47

روش خرید: برای خرید آموزش طراحی با مداد از ابتدا تا انتها - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش طراحی با مداد از ابتدا تا انتها - اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیککنید.