صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی آموزش ساخت گلهای بلندر و گل آرایی جدید اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 83
بازديد ديروز : 37
كل بازديدها : 229647

دیگر امکانات

آموزش ساخت گلهای بلندر و گل آرایی جدید اورجینال

آموزش ساخت جدیدترین گلهای بلندر و گل آرایی

شما هم می توانید زیباترین گلهای بلندر را بسازید

آموزش ساخت گلهای بلندر

شماره مجوز: 155/13115

اگر ثانیه ها برای شما ارزش طلا دارد این فرصت بی نظیر را از دست ندهید ....


هرآنچه از آموزش گل سازی بلندر می خواهید را یکجا ببینید!!
فرصتی بی نظیر بدست آمده که ما راه های موفقیت و موانع
سر راه هر نوع گل سازی را به شما بگوییم .

برگهای طبیعی را جمع آوری کرده و با دقت به آن نگاه کنید رنگها را به خاطر بسپارید و شیوه طراحی رنگ را روی برگ با دقت تماشا کنید سپس قلمی بدست گرفته رنگها را بسازید و با قلم مو روی تکه ایی فوم همان طرح را نقاشی کنید .
چندین بار این کاررا تکرار کرده تا دست شما به رنگ عادت کند خود شما بهترین مربی هستید برگ را ببینید و با کار خود مقایسه کنید آیا کار را خوب انجام داده اید یا نه به خودتان نمره بدهید اگر نمره خوبی نگرفتید باز هم این کار را تکرار کنید تا جایی که نمره خوبی به خودتان داده و از کار خود راضی باشید با تکه ای ابررنگهای ادغام شده در هم را محو ساخته و رنگ را روی کار خود مانند یک ترام رنگی در هم ادغام کنید و با مقداری پودر تالک رنگ آمیزی خود را ثابت کنید .
اکثر هنرجویان فکر می کنند ساخت گل مهمتر و سخت تر از برگ است اما این را بدانید اگر گل شما کنار برگ زیبائی نباشد هر چه گل زیبا بوده اماوقتی در کنار برگ بدرنگ و ناموزونی قرار گیرد کار شما اشکال دارد و زیبائی گل 50% است .پس ابتدا ساخت برگ را تمرین کنید وقتی کاملا زیبا و خوب از کار درآمد نوبت به ساخت گل می رسد .

آموزش گام به گام گلهای پیشرفته

آموزش تکنیکهای برتر گلهای جدید


هنر برتر از گوهر آمد پدید...

ارسال سریع به سراسر کشور

فروشنده: ايران فرستنده

قیمت: 12,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش ساخت گلهای بلندر و گل آرایی جدید اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش ساخت گلهای بلندر و گل آرایی جدید اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیککنید.