2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی آموزش تصویری طراحی با زغال و پاستیل اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 4 نفر
بازديد امروز : 175
بازديد ديروز : 221
كل بازديدها : 230732

دیگر امکانات

آموزش تصویری طراحی با زغال و پاستیل اورجینال

محصولی بسیار عالی برای کسانی که میخواهند در سطحی عالی نقاشی با زغال و پاستیل را یاد بگیرن

اگر شما خواهان اصلاح طراحی و یا نقاشی خود می باشید, روش های طراحی جدید را از استاد ماهر در سطح عالی و بنام آقای کرایگ نلسون یاد بگیرید که شروع آن با کارگاه آموزشی ویدئویی در سطح متوسطه در مورد طراحی با پاستل و زغال است.در طراحی با پاستل و زغال , یک طراح با تجربه و یک کارشناس نقاشی مراحل استفاده و چگونگی طراحی و جایگذاری اشکال , ابعاد , نور و رنگ را به شما آموزش می دهد.





کرایگ نلسون طراحی و نقاشی را در دانشکده مرکزی هنر در لوس انجلس از سال 1974 و دانشکده هنر دانشگاه سان فرانسیسکو از سال 1990تدریس نموده جایی که او اکنون مدیر بخش نقاشی هنر های ظریف است.

کرایگ نلسون به شما نشان می دهد که چگونه اشکال اولیه را ایجاد کنید و به جایگذاری مناسب برسید و اینکه چگونه قطعات را انتخاب کنید. شما یاد می گیرید که چگونه طراحی خود را برای رسیدن به بهترین شانس موفقیت انجام می دهید و در کجا مراقب شفاف ترین نور ها باشید و لبه های سخت و نرم را جدا کنید و چگونه از رنگ و نور سود ببرید.





کرایگ در مورد اهمیت استفاده از انواع خطوط در طراحی بحث می کند و به کیفیت هنری کل طراحی کمک می کند. او به شما کمک می کند تا معماری های نظارتی خود را بکار ببرید و آنچه را که می بینید طراحی ی نقاشی کنید.

کلیه اموزش ها به صورت تصویری بوده و شما به راحتی یاد خواهید گرفت

قابل پخش در کامپیوتر

کیفیت:عالی

ش.م : 2644545

فروشنده: فرا تحصیل

قیمت: 11,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش تصویری طراحی با زغال و پاستیل اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش تصویری طراحی با زغال و پاستیل اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیککنید.