صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی خودآموز آموزش نرم افزار ساخت آهنگ و موزیک هیپ هاپ hiphop 6.1 اورجینال ملی شاپ

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 93
بازديد ديروز : 37
كل بازديدها : 229657

دیگر امکانات

آموزش نرم افزار ساخت آهنگ و موزیک هیپ هاپ hiphop 6.1 اورجینال

آموزش نرم افزار ساخت آهنگ و موزیک هیپ هاپ hiphop 6.1 اورجینال

آموزش نرم افزارEjay HipHop6 جهت ساخت و تولید آهنگ به سبک های مختلف

نرم افزار Hip Hop eJay یکی از معروفترین برنامه های ساخت موزیک است که هم اکنون شمار زیادی از DJ های سراسر دنیا از این نرم افزار حرفه ای استفاده می کنند.این نرم افزار با دارا بودن محیط حرفه ای امکان میکس آهنگ ها و یا ساخت آهنگ بصورت نت به نت را برای کاربرانش فراهم کرده است.با استفاده از این نرم افزار بسادگی می توانید از بیش از 500 ریتم آماده باسبک های مختلف بعنوان نمونه استفاده کنید و با تحلیل این نمونه ها باعملکرد نرم افزار آشنایی پیدا کنید.
همانطور که اشاره کردم این نرم افزار حرفه ای است و تقریبا یک استادیوی صوتی کامل به حساب می آید.ویرایشگر قدرتمند این نرم افزار که به افکت های گوناگون تجهیز شده این قابلیت را به کاربران خواهد داد تا بتوانند بسادگی تغییرات زیادی رو در آهنگ های سایر نوازندگان ایجاد کنند و از آنها برای خودشان استفاده کنند.



آموزش نرمافزار Ejay HipHop جهت ساخت و تولید آهنگ به سبکهای مختلف همراه با نمونههای از پیش ساخته شده - توسط این نرمافزار براحتی می توانید آهنگهای دلخواه کلاسیک خود را در کمتر از چند دقیقه بسازید . نمونههای آماده در این نرمافزار به شما کمک می کند تا یک موزیک بسیار زیبا با سلیقه خودتان بسازید . جهت میکس فیلم و صدا گذاری بر روی سی دی بهترین کاربرد و پیشنهاد می تواند باشد .




شماره مجوز:5485/4552
***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.

فروشنده: ملی ایران 3

قیمت: 9,800 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش نرم افزار ساخت آهنگ و موزیک هیپ هاپ hiphop 6.1 اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش نرم افزار ساخت آهنگ و موزیک هیپ هاپ hiphop 6.1 اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیککنید.