2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی آموزش آهنگسازی حرفه ای اورجینال + 1000 بیت دست ساز

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 73
بازديد ديروز : 122
كل بازديدها : 230409

دیگر امکانات

آموزش آهنگسازی حرفه ای   اورجینال  + 1000 بیت دست ساز

بسته نرم افزار کاربردی موسیقی

پکیج کامل حرفه ای

شماره مجوز:6125/131

بیت به صورت پروژه






امروزه اگر نگاهى به دور و اطراف خود بیاندازید، تأثیر غیرقابل انکار کامپیوتر و نفوذ آن را در زمینه‌هاى مختلف مشاهده خواهید کرد. اکنون دیگر حتى یک کاربر عادى خانگى مى‌تواند کارهایى را مانند ساخت و ویرایش صدا و تصویر انجام دهد که در گذشته انجام آن‌ها نیازمند امکانات، ابزار و دانش خاصى بوده است.
FL Studio مخفف (Fruity Loops Studio) یک ایستگاه کارى و کامپیوترى صوت دیجیتال (Digital Audio Workstation) مى‌باشد که توسط Didier Dambri، مؤسس شرکت نرم‌افزارى Image-Line ساخته شده است و از آن براى ساخت موسیقى‌هاى ریتمیک و بر پایه‌ى الگو (Pattern-Based) استفاده مى‌شود. عواملى مانند محیط کاربرپسندانه‌ى FL Studio، امکان ساخت سبک‌هاى مختلف موسیقى (Hip-Hop، Electronica، Techno و …) و عدم نیاز به دانش خاصى در زمینه موسیقى، سبب شده‌اند که این نرم‌افزار در میان دوستداران موسیقى دیجیتال شناخته شده باشد و کاربران تازه‌کار و حرفه‌اى را به سمت خود جذب کند.
شبیه سازهاى صدا

فناوری های پشتیبانی شده در
FL از فناوری های VST/VSTi/VST2، DXi، DXi2، MP3، WAV، OGG (تنها به عنوان ورودى)، MIDI، ASIO و ASIO 2 پشتیبانى می کند.


در کل من خودم این پک رو جمع کردم و تمام اهنگ سازیام با این نرم افزارها جواب داده..



ارسال سریع به سراسر کشور

فروشنده: ايران فرستنده

قیمت: 12,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش آهنگسازی حرفه ای اورجینال + 1000 بیت دست ساز، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش آهنگسازی حرفه ای   اورجینال  + 1000 بیت دست ساز


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیککنید.