صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی مجموعه سخنرانی دکتر حسین الهی قمشه ای 1 اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 21
بازديد ديروز : 116
كل بازديدها : 229701

دیگر امکانات

مجموعه سخنرانی دکتر حسین الهی قمشه ای 1 اورجینال

حسین محییالدین الهی قُمشهای عارف ،فیلسوف ،ادیب، سخنران، مترجم،خطّاط ونویسندهٔ معاصر ایرانی است که در زمینهٔ ادبیات و عرفان اسلامی فعالیت میکند.

1-بیش از 100 ساعت سخنرانیهای دکتر اله قمشه ای در قالب 4 سی دی mp3

2-3 سی دی تصویری از سخنرانیهای دکتر الهی قمشه ای در مکانهای مختلف



مجموعه سخنرانی های دکتر حسین الهی قمشه ای پیرامون موضوعات :

کتاب و مطالعه

موسیقی

فلسفه و عرفان

تفسیر سوره یوسف در چند
قسمت

سخنرانی پیرامون انسان (در 6 قسمت)

سمینار جاذبه های قرآنی

ادبیات

حکایت داستان سرایی

روز معلم

انسان و خلاقیت 1

انسان و خلاقیت 2

ادب فارسی و هویت
فرهنگی در ایران

سخنرانی در دانشگاه مهماری یزد

همایش قانون هنرمند

سخنرانی پیرامون خداوند (در 3 قسمت)

هویت ایرانی

ماه محرم و درس عشق

هنرمند و جایگاه معنوی او

هنر و تزکیه نفس

سخنرانی های متعدد و آموزنده در فرهنگسرای ارسباران (در 15 قسمت)

و مجموعه ای از چندین سخنرانی جذاب دیگر از دکتر الهی قمشه ای

قسمتی از زندگی نامه پر بار استاد دکتر حسین محی الدین الهی قمشه ای

حسین محی الدین الهی قمشه ای فرزند چهارم استاد فقید مهدی الهی قمشه ای و خانم طیبه تربتی در دی ماه 1318 (ژانویه 1940) در تهران به دنیا آمد. تحصیلات ابتدائی، متوسطه و دانشگاهی را به ترتیب در دبستان دانش، دبیرستان مروی و دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران تا درجه دکتری (Ph.D. In Islamic Philosophy & Theology) به پایان برد و نیز تحصیلات حوزوی و سنتی را نزد پدر، و استادان دیگر دنبال کرد. پدر ایشان فیلسوف، مجتهد، شاعر و مترجم برجسته ای بودند و اولین و معتبر ترین ترجمه فارسی قرآن از کارهای ایشان میباشد. دکتر قمشه ای پس از پایان تحصیلات دانشگاهی به کار تدریس در دانشگاه تهران و سایر مراکز آموزش عالی در داخل و بعد ها خارج از کشور پرداخت و در کنار آن به تالیف و ترجمه در زمینه عرفان و ادبیات و زیبائی شناسی مشغول شد.



ایشان دارای همسر و دو فرزند، یک پسر و یک دختر بنامهای شاهد و شادی می باشند. وی همه آموزش های او در ایران صورت گرفته و زبان انگلیسی، عربی، فرانسه و غیره را نیز در ایران آموخته است. استاد قمشه ای، با خستگی ناپذیری تحسین بر انگیزش همواره پیک آشنایی ایرانی و غیر ایرانی با فلسفه و ادبیات غنی عرفانی ایران بوده و در این راستا در دانشگاههاو مراکز علمی فرهنگی بیشماری در ایران و خارج از ایران تدریس و سخنرانی داشته که از آن میان میتوان تدریس فلسفه، عرفان، ادبیات، و هنر در دانشگاه تهران و دیگر دانشگاههای ایران و همچنین دانشگاههای لندن، آکسفورد، هاروارد، پرینستن، و برکلی کالیفرنیا را نام برد.

دکتر قمشه ای همچنین با هنر هایی چون نقاشی و موسیقی و خوشنویسی از نزدیک آشنایی دارد و گاهگاهی در زمینه خوش نویسی آثاری از او به نمایش گذاشته شده است. ایشان به موسیقی ارادت خاص دارد و آنرا بیش از سایر هنر ها در سخنرانیهای خود ستوده و همگان را به آموختن آن تشویق نموده است. به قول یکی از موسیقیدانان هیچیک از سخنرانیهای دکتر قمشه ای نیست که در آن نکته ای در باره موسیقی نباشد.

دکتر قمشه ای از حافظه درخشانی برخوردار است و به نظر می رسد که قرآن را تقزیبا از حفظ دارد و با مثنوی و حافظ و نظامی و فردوسی چنان است که گویی دیوان آنها در پیش روی او گشاده است و بخصوص گلشن راز شیخ محمود شبستری تماما در خاطر اوست. وی همچنین در ادبیات انگلیس و عرب نیز می تواند ساعتها از حفظ ، اشعار و قطعاتی را بازگو کند.

- تقدیم به آنانکه خواهان رسیدن به تمامی آرزوهایشان هستند . . .

-تعداد 4 عدد CD ، قابل پخش در تمامی دستگاههای خانگی

شماره مجوز ۱۵۵/۹۳۱۷۸۰



- توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :

لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.


مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد


***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.

فروشنده: ملی ایران 3

قیمت: 8,600 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید مجموعه سخنرانی دکتر حسین الهی قمشه ای 1 اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید مجموعه سخنرانی دکتر حسین الهی قمشه ای 1 اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیککنید.