2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی آموزش خوانندگی اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 43
بازديد ديروز : 70
كل بازديدها : 230929

دیگر امکانات

آموزش خوانندگی اورجینال

شماره مجوز 41063082/85

مراقبت از اصل صدا

گام نخست برای صدا سازی یک آواز خوان چنین است که آنچه را دارد از دست ندهد.چه بسا تمارینی که آواز خوان گمان میبرد باعث پیشرفت وی میشود ولیکن در حقیقت موجب آسیب حنجره و توانایی های او هستند.پس اولین قدم نگهداری از اصل صداست.

تاثیر هوا

آواز خوان نباید هوا را نادیده بگیرد.آواز خوانی در هواهای بسیار خشک و گرم و در هواهای سرد بسیار مضر است و تا مدتی بر صدا تاثیر خواهد گذاشت.البته در صورتی که آواز صحیح خوانده شود ولیکن اگر آواز همرا جیغ کشیدن و دیگر موارد آسیب رسان باشد بعید نیست که تاثیر مخرب و مزمن ایجاد کند.

داد و فریاد

از تمامی این موراد مخرب تر و اسیب رسان تر داد و فریاد است که اثرش معمولا چند ساعت بعد در صدا به صورت گرفتگی ظاهر می شود.مثلا روز ۱۳ فروردین آنهایی که به بازی خانوادگی میپردازند و بر اثر هیجان جیغ و فریاد می زنند شب آن روز و تا چند روز بعد صدایی گرفته دارند.
چه اسیبی واضح تر از این !‌گاهی اوقات متاسفانه این اسیب ها مدتها به طول می انجامد.
شاید برای افراد عادی این مشکل ۲ الی ۳ رو باشد اما شخصی که خواننده هست به مراتب مخربتر است.

فروشنده: اطلس مارکت

قیمت: 15,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش خوانندگی اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش خوانندگی اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیککنید.