صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
خریدآموزش نینجا شدن How To Become A Ninja اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 3 نفر
بازديد امروز : 60
بازديد ديروز : 37
كل بازديدها : 229624

دیگر امکانات

خریدآموزش نینجا شدن How To Become A Ninja اورجینال





شماره مجوز 6543/-0987
امروزه فیلم های آموزشی در سراسر جهان از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردارند زیرا این فیلم ها در امر آموزش به افراد کمک بسیار زیادی می کنند. از همین رو فیلم آموزشی را با نام How To Become A Ninja برای شما تهیه کرده ایم.

** برای اولین بار در ایران **

این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، چگونه تبدیل به یک نینجا شویم می باشد، طریقه مبارزه به سبک نینجا ها را به افراد علاقه مند آموزش می دهد. همچنین در این فیلم طریقه نقشه کشی برای حمله و دفاع ، شمشیر زنی سریع ، جهش کونگ ، نفوذ و حمله مخفیانه در خاک دشمن ، حمله در تاریکی و بسیار از موضوعات دیگر که در امر آموزش به شما کمک می کند قرار گرفته است.

فرمت این فیلم آموزشی AVI است و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد.

شماره ثبت: 450998
این مجموعه آموزشی همراه با هدیه و بن خرید اینترنتی رایگان برای شما ارسال می گردد.

ارسال سریع به سراسر ایران

فروشنده: شکلات

قیمت: 12,900 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید خریدآموزش نینجا شدن How To Become A Ninja اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید خریدآموزش نینجا شدن How To Become A Ninja اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.