2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
کاملترین آموزش بدنسازی دنیا با نام BeachBody P90X2(اورجینال)

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 4 نفر
بازديد امروز : 318
بازديد ديروز : 173
كل بازديدها : 231377

دیگر امکانات

کاملترین آموزش بدنسازی دنیا با نام BeachBody P90X2(اورجینال)

ورزش بدنسازی یکی از ورزش هایی می باشد که در دنیای امروزه طرفداران زیادی را پیدا کرده است و اشخاص بسیاری آن را دنبال می کنند. ولی انجام حرفه ای و اصولی این ورزش همواره مشکلی بزرگ بوده و اقلیت از آن اطلاع دارند.

سری مجموعه آموزشی که با نام P90X2 WORKOUT عرضه شده است ، یک آموزش بدنسازی روتین و معمولی نیست !

بلکه فراتر از آن و حرفه ای تر از همیشه ! این مجموعه حاصل ۲ سال تلاش تیمی متشکل از معتبرترین متخصصان عرضه فیتنس (تناسب اندام) می باشد.

این مجموعه به قدری تاثیرگذار و کاربردی می باشد که خود شما به عینه تاثیرات آن را خواهید دید.

P90X2 محصول پر فروش سال 2013 بوده است و توسط کمپانی های مهم دنیا به فروش رفته است . این برنامه در باشگاه های کالیفرنیا توسط تونی هورتون مربی و مخترع این روش اجرا و آزمایش شده است .

این محصول بدون نیاز به وسایل و تجهیزات خاص و قابل اجرا در خانه و حتی آپارتمان می باشد و کـسانی که قصد دارند در مدت زمان کوتاه ( ۳ ماه ) به نتایج واقعا شگفت انگیزی برسند این محصول توصیه و پیشنهاد می گردد . ۱۰۰ % تضمینی در صورت اجرای برنامه در ۹۰ روز . این برنامه در قالب 15DVD ارائه شده است که 14 DVD آن شامل تمرینات و ۱ DVD آن شامل برنامه ی تمرینی و دفترچه ی راهنما می باشد.

اما مجموعه ای که در پیش رو دارید یعنی P90X2 به نواحی اطراف عضلات می پردازد تا با تکنیکی بهبود یافته توسط متخصصین ورزش های بدن سازی به برترین نتایج در این زمینه دست پیدا کنید.

در مجموعه آموزشی P90X2 شما با ۱۲ تمرین تاثیر گذار روبرو خواهید شد که بر روی تکه تکه شدن بدن شما درحالیکه تعادل ، چالاکی ، قدرت مرکزی و ورزشگرایی شما را حفظ می کند تمرکز دارد.

اگر به دنبال تمرین و آموزش هستید ، هیچ چیزی فراتر و معتبرتر از این مجموعه برای شما کاربرد نخواهد داشت چرا که زیر نظر برترین متخصصین بدن سازی تهیه شده است.

تمرینهایی که در این مجموعه قرار داده شده عبارتند از:

1 - X2 Core
2 - Plyocide
3 - X2 Recovery & Mobility
4 - X2 Total Body & X2 Ab Ripper
5 - X2 Yoga
6 - X2 Balance & Power
7 - Chest + Back + Balance
8 - X2 Shoulders and Arms
9 - Base and Back
10- PAP Lower
11- PAP Upper
12- X2 Ab Ripper
13- V Sculpt
14-X2 Chest + Shoulder + TriS
15- How to Bring it AGAIN

برای اولین بار در دنیا ، مجموعه کامل شامل ۱۵ دی وی دی و تنها با حجم ۴.۵ گیگابایت

مجوز:68312256



فروشنده: جوانه ها

قیمت: 14,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید کاملترین آموزش بدنسازی دنیا با نام BeachBody P90X2(اورجینال)، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید کاملترین آموزش بدنسازی دنیا با نام BeachBody P90X2(اورجینال)


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.