2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
آموزش شنا اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 76
بازديد ديروز : 122
كل بازديدها : 230412

دیگر امکانات

آموزش شنا اورجینال




آموزش شنا از مبتدی تا حرفه ای به صورت چند رسانه ای

حرکات تکنیکی صحیحِ دست ،عامل مهم پیشبرنده در شنای کرال میباشد. در هیچ شنای دیگری نمیتوان، مثل کرال از دست ها بطور هدفمند برای پیشروی به جلو استفاده کرد. برای بکار گیری صحیح حرکات دست نیاز به قدرت داریم.

تنها با شنای استقامتی، مدت ها نیاز است تا قدرت کافی بدست آورد، برای آنکه سریعتر این قدرت را بدست آوریم باید مضافاً تمرین های با کش ویا دستگاه های کشش را انجام داد.

گرفتن آب ، کشش و فشار(سه حرکت مهم دست)

ا-گرفتن آب: قبل از اینکه شناور خود را بطرف جلو بکشد و سپس با فشار به عقب به جلو رانده شود***، باید آب را بگیرد.

2- خم کردن آرنج: یعنی تکیه گاهی در آب برای حرکات بعدی دست ،درست میکند. در این حالت ، انگشتان بهم چسبیده و دست مثل یک بیل تخت میماند. در تمام مدتی که دست زیر آب، حرکت میکند، باید اینطور تصور کرد که نوک انگشتان حرکات دست را هدایت میکنند و یک خط نوری از نوک انگشتان متصاعد میگردد. تصویراین خط نوری، تقریباً خط مستقیمی زیر بدن میباشد. از ورود دست به آب (بین ادامه شانه و محور طولی بدن) دست بدون آنکه توسط فشار آب کج شود، بطرف پائین میرود، تا ارتفاع شانه شناگر خود را بطرف جلو میکشد، در این حالت دست از آرنج خم میشود.

در ارتفاع شانه زاویه آرنج در شنای استقامت 90 تا 100 درجه میباشد

3- فشار آب به عقب: در شنای سرعتی زاویه 130 و بیشتر میشود. کف دست و ساعد، آب را در زیرقفسه سینه و شکم بطرف انگشتان پا بعقب فشار داده و نزدیک ران به بیرون تاب میخورد.

پرتاب دست ها

بعد از فشاری که در هنگام به عقب راندن آب ،روی دست میاید،بالای آب دست باید استراحت کند.و این زمانی امکان پذیر است که در موقع بیرون آمدن دست از آب آنقدر با قدرت باشد،که بیرون از آب بدون نیاز به نیرو ،تا وارد شدن در آب ، تاب بخورد(دست ها شل باشد، تا جریان خون روان باشد).آرنج بالا باشد.انگشتان و ساعد ،ریلکس وارد آب میشود.

دست شل و بدون مقاومت وارد آب شده وآنرا تا کشیدن دست و صاف شدن آرنج در آب هل میدهیم.و در کنار آن حباب های آب را که ایجاد شده است برای پیشروی بهتر از میان برداشت***.

پرتاب دست به جلو در خارج از آب ، و دست پیش برنده در زیر آب ،طوری هماهمگ باشند که یک دست پیوسته در حال پیش بردن بدن به جلودر زیر آب،و دست دیگر، بالای آب ، در حال تاب خوردن به جلو باشد.

با چرخش هردو طرف بالا تنه به یک اندازه، به دور محور طولی بدن و آرام نگهداشتن سر، نفس کشیدن آسانتر میگردد و گرفتن آب با فاصله بیشتر درجلوی بدن امکان پذیر میگردد.

فروشنده: شکلات

قیمت: 14,900 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش شنا اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش شنا اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.