صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
آموزش ورزش های رزمی ( کاراته تکواندو بوکس بدنسازی نانچیکو و دفاع شخصی ) به صورت تصویری معادل 16 سی دی -ارجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 116
بازديد ديروز : 37
كل بازديدها : 229680

دیگر امکانات

آموزش ورزش های رزمی ( کاراته تکواندو بوکس بدنسازی نانچیکو و دفاع شخصی ) به صورت تصویری معادل 16 سی دی -ارجینال

آموزش ورزش های رزمی ( کاراته تکواندو بوکس بدنسازی نانچیکو و دفاع شخصی ) به صورت تصویری معادل 15 سی دی

آموزش تصویری کاراته تکواندو بوکس بدنسازی نانچیکو و دفاع شخصی

کاراته دارای قدمتی پنج هزار ساله‌است و یکی از استادان اولیه و مبتکران این فن بودیدهاراما است که حدود ۵۲۵ سال قبل از میلاد مسیح می‌زیسته‌است. وی که از پیشوایان مذهبی بودایی بود، به تنهایی از هند به راه افتاد و پس از راهپیمایی چند هزار کیلومتری خود و با پشت سر گذاشتن موانع طبیعی بسیار مشکل موجود در آن زمان به چین رسید و در ایالت هون نان و معبد شائولین اقامت گزید. تعالیم بودیدهاراما شامل تمرینات شدید انضباطی و رعایت پرهیزکاری بود. وی ۹ سال رنج و ریاضت همراه با تفکر و برای این که شاگردانش نیز بتوانند در مقابل ساعت‌های طولانی تفکر و اندیشه تاب مقاومت بیاورند و نیز با زورگویانی که تعالیم مذهبی و مردان دین را سد راه خود می‌دیدند به مبارزه و مقابله برخیزند ۱۸ حرکت تمرینی را ابداع نمود که در حقیقت زیر بنای حرکات کاراته امروزی است.







کاراته امروزی شکل تکامل یافته‌ای از کمپوی چینی (بوکس چینی) می‌باشد که در ابتدا اوکیناواته نامیده میشد. از هنگامی که حکومت‌های استبدادی در چین سلسله کینک ۱۶۴۴ سلسله ساتسوما در اوکیناوا به منظور جلو گیری از ورزیده شدن مخالفان و نیز تحت کنترل در آوردن مردم قانون منع استفاده از شمشیر را به مورد اجرا گذاشتند و به جمع آوری سلاح‌های رزمی اقدام نمودند مردم به سوی آموزش هنر مبارزه با دست خالی روی آوردند که همین امر باعث شکوفایی هرچه بیشتر کاراته شد.


تکواندو یک ورزش رزمی کره‌ای و یکی از ورزشهای المپیکی است. تکواندو ورزش ملی کره جنوبی و دارای بیشترین تعداد ورزشکار در میان ورزش‌های رزمی در سراسر دنیا است. فنون تکواندو از ورزش‌های سنتی تاریخ کره استخراج و پس ازجنگ جهانی دوم با کوشش استادان هنرهای رزمی کره جنوبی در قالب یک ورزش رزمی مدرن به دنیای هنرهای رزمی عرضه شده‌است.اگرچه این ورزش تأثیراتی از کاراته پذیرفته و شباهت‌هایی نیز با برخی سبک‌های جنوبی کونگ فو در آن به چشم می‌خورد، اما استیل خاص این رشته دفاعی که متکی بر ضربات پا با حداکثر قدرت است و بر حفظ فاصله فیزیکی با دشمن و طراحی فنون برای دور کردن مهاجم تاکید دارد، آن را از تمام سبک‌های رزمی موجود متمایز می‌کند.


دفاع شخصی می تواند برای افراد مختلف با توجه به موقعیت های شغلی، نوع زندگی و… تعاریف مختلفی داشته باشد. اما عموما منظور از دفاع شخصی مجموعه آگاهی ها و مهارت هایی است که شخص بتواند با تکیه بر آنها در زندگی روزمره خود از امنیت بیشتری برخوردار شود. برعکس آنچه که عموما در ایران تصور می شود دفاع شخصی مهارت هایی صرفا فیزیکی نیست. امروزه در دنیا در دوره های آموزشی بیشتر از آنکه تلاش کنند هنرجو را برای یک رویارویی فیزیکی آماده کنند، بر روی مهارت هایی که او را از افتادن در دام یک درگیری فیزیکی حفظ می کند تمرکز می کنند. چراکه ثابت شده یک درگیری فیزیکی حتی برای یک فرد ورزیده یا آموزش دیده هم یک ریسک است. همین امر باعث شده تا بیشتر آموزش ها روی بخش پیشگیری و کمک به افزایش توانایی افراد در حفظ هوشیاری و آمادگی ذهنی شان متمرکز شوند.

مسابقه ورزش بوکس بطور رسمی در ششصد و هفتاد و هفت سال قبل از مسیح در بیست و سومین بازی المپیک در هاین که اولین نبرد این ورزش است شروع شده و «ابراستوس» اهل سمیرنا در این مسابقه فاتح و قهرمان شناخته شد.این‌که قدیمیترین نبرد بوکس به چه نوع صورت گرفت و چگونه با یکدیگر می‌جنگیدند معلوم نیست. چنانکه در تواریخ روم ذکر شده است که طرفین مشت‌های خود را به چرم‌های خامی محکم بسته و سعی می‌کردند که با ضربات محکمی از این مشت‌های سخت و سنگین حریف را از پای در آورند. البته این مسابقات بدون رعایت وزن بدن انجام می‌شد.ملائکوماس که پدرش نیز چهل و پنج سال بعد از مسیح فاتح بوکس و قهرمان المپیک گردیده بود عموم رقیبهای خود را تنها با فن (نه با زور و قدرت) مغلوب می‌ساخت. مسابقه‌هایی که بدین صورت وقوع می‌یافت بدون انقطاع بود و دائماّ در میدان‌های مسابقه یک ورزشکار با قهرمانان آماده بنبرد بوده و هرکس که از بین تماشاچیان داوطلب مسابقه بود دست خود را بلند می‌کرد. ملائکوماس قهرمان رومی که در اکثر نبردها ورزشی بدین نوع فاتح می‌گردید بالاخره در یک مسابقه که حریف او کشته شد اشتهاری بسزا یافت. در این مسابقه‌ها قهرمانان دوره امپراتوری روم دستهای خود را باآلتی شبیه به دستکش که روی آن میخهای محکم فولادی کوفته شده بود مجهز می‌کردند و نیز یک نوع دستکش مخصوص دیگر که از چرمهای سخت و محکم در دست می‌گرفتند و مسابقه را شروع می‌کردند. با استفاده این دستکشها در هر مسابقه یکی از دو طرف حتماً سخت مجروح یا مقتول می‌شد سبب شد که مسابقه‌های بوکس بدین شکل ترک شود. در واقع بازی بوکس با از بین رفتن مسابقه‌های المپیک توأم گردیده و در سال ۴۰۰ بعد از میلاد قهرمانان ورزشهای مختلف بوکس را به کلی فراموش کردند. در همان عصر یا چند قرن بعد ورزش کشتی گیری که مخاطرات ان کمتر از اینگونه بوکس‌ها نبود متداول شد و از ورزشهای عمومی گردید













آموزش تصویری کاراته تکواندو بوکس بدنسازی نانچیکو و دفاع شخصی
ش م: 1241/124

---------------------------------------------------------------------------
سایت این فروشگاه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است لذا با اطمینان خرید کنید
این محصول در قالب بسته بندی شکیل و ضد ضربه و به صورت اورجینال همراه با گارانتی طلایی ارائه می شود

فروشنده: نوین آموزش ایران

قیمت: 25,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش ورزش های رزمی ( کاراته تکواندو بوکس بدنسازی نانچیکو و دفاع شخصی ) به صورت تصویری معادل 16 سی دی -ارجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش ورزش های رزمی ( کاراته تکواندو بوکس بدنسازی نانچیکو و دفاع شخصی ) به صورت تصویری معادل 16 سی دی -ارجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.