صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
سلاطین خیابان ها / پایه گذاران ورزش پارکور در ایران / اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 3 نفر
بازديد امروز : 127
بازديد ديروز : 116
كل بازديدها : 229807

دیگر امکانات

سلاطین خیابان ها / پایه گذاران ورزش پارکور در ایران / اورجینال




سلاطین خیابان ها / پایه گذاران ورزش پارکور در ایران / اورجینال
مستندی در مورد پارکو ایران( سلاطین خیابان ها) / اورجینال
مسنتد پایه گذاران ورزش پارکور در ایران/ اورجینال






درباره چند جوان که از پایه گذاران ورزش پارکور در ایران هستند

میدانید "پارکور" چیه؟ من هم نمیدانستم تا هفته گذشته که فیلم مستند سلاطین خیابانها ساخته پالیز خوشدل و زینب تبریزی را در برنامه نمایش انجمن مستندسازان در خانه سینما دیدم. پارکور ورزش یا هنر جابهجایی در مراکز مسکونی شهری است. برخیها اصطلاح "شهرنوردی" را برای آن پیشنهاد کردهاند. راه نوینی است برای تعامل با محیط اطراف فقط با استفاده از تواناییهای انسان است. هدف پارکور، رسیدن به مقصد با استفاده از کارآترین، روانترین و مستقیمترین مسیر و مناسبترین حرکات است که میتواند شامل دویدن، پریدن، بالا رفتن و خزیدن باشد.





برای بچههای پرانرژی که محیط آپارتمان برایشان تنگ است و سطح شهر پر از موانع مییابند، پریدن از روی این موانع و تبدیل واکنش به این محیط محدود کننده به مجموعهای از حرکات زیباست اعم از دویدن و پریدن و بالا رفتن از دیوار و پشتک وارو زدن از بلندی و پریدن از پشت بامی به پشت بام دیگر. این به طور کلّی. امّا مسئله وقتی جالب میشود که بدانید همین بغل گوش مان در شهرک اکباتان جشنواره پارکور برگزار میشود و از شهرهای مختلف کشور تیمهایی برای شرکت در آن میآیند. به قول فرید (که ظاهراً مسئول تشکیلات پارکور در تهران یا ایران است، پارکور اعتراضی است به زندگی در فضاهای شهری.





در این بسته آموزشی شما با انواع حرکات پارکور مانند :

Rolling , Speed vault , Cat leap , Monkey vault , Precision Jump , Turn vault , Underbar , Wall run , Tic Tac , Landing , Lazy vault , Gate Vault , Dash Vault , Revers Vault

و تعدادی حرکات دیگر آشنا خواهید شد.
این مستند در تهران ساخته شده

شناسه و شماره مجوز:2254/5448542





توصیه ای مهم جهت برگشت نخوردن سفارش شما از طرف اداره پست :
لطفا آدرس دقیق خود را به همراه پلاک و کدپستی وارد نمایید و به بقیه اهالی منزل اطلاع دهید تا در صورتی که در منزل نبودید بسته را دریافت نمایند و مبلغ کالا را به مامور پست بدهند.
مشتری گرامی پس از پر کردن فرم خرید برای شما پیامکی حاوی شماره تماس ما و شماره ایی برای پیگیری ارسال خواهد شد

***ارسال سریع به سراسر کشور***

×××با اطمینان خاطر خرید کنید×××

کلیه محصولات این فروشگاه دارای گارانتی تعویض می باشد.

فروشنده: تک

قیمت: 8,800 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید سلاطین خیابان ها / پایه گذاران ورزش پارکور در ایران / اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید سلاطین خیابان ها / پایه گذاران ورزش پارکور در ایران / اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.