صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
روشهای نوین کاهش وزن و لاغری به صورت تصویری - اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 3 نفر
بازديد امروز : 49
بازديد ديروز : 42
كل بازديدها : 230122

دیگر امکانات

روشهای نوین کاهش وزن و لاغری به صورت تصویری - اورجینال

لاغری در خانه بدون مصرف دارو و مواد شمیایی /اورجینال
آموزش لاغری به صورت تصویری / اورجینال
روشهای نوین کاهش وزن و لاغری به صورت تصویری / اورجینال




مجموعه تمرینات ورزشی کاهش وزن توسط مربی سرشناس لزلی سانسون تحت عنوان "دوری از اضافه وزن" یکی از کاملترین مجموعه های ورزشی قابل اجرا در محیط منزل به منظور کاهش وزن - تناسب اندام - افزایش استحکام استخوانها و کاهش استرس است . این برنامه تنها بر روی پیاده روی در خانه تمرکز دارد .
با تمرینات بسیار پیشرفته ارائه شده در این مجموعه شما می توانید بیشترین نتیجه گیری که از پیاده روی در محیط باز را به دست می آورید در محیط بسته منزل یا آپارتمان به آن برسید و بدون اغراق به بهترین نتیجه مورد نظر خود دست یابید .
فضای کوچک روبه روی تلویزیون یا کامپیوتر و یک کفش ورزشی راحت تمامی آن چیزی است که بدان احتیاج خواهید داشت . این تمرینها مناسب تمامی سنین بوده و بر روی مفاصل فشاری وارد نمی نماید .

Fat Burning Pilates Exercises تمرینات چربی سوز با پیلاتس
پیلاتس مجموعه ای از تمرینات ورزشی تخصصی است که با درگیر نمودن بدن و مغز قدرت و استقامت تمام اعضای بدن را بالا برده و عمیق بخش عضلات بدن را مورد هدف قرار می دهد .



تمرکز حرکات پیلاتس اغلب بر روی عضلات و مفاصلی است که بیشتر در فعالیت های روزنه مانند : راه رفتن - حمل کردن بار و خم و راست شدن درگیر هستند . مجموعه حاضر با افزودن تمرینات چربی سوز به حرکات مفرح و موزون پیلاتس سعی نموده تا علاوه بر چربی سوزی تناسب اندام علاقه مندان را تامین کند . ریتم و حرکات انگیزشی این مجموعه شما را در کاهش وزن و از همه نگهداری وزن ایده آل یاری می دهد .
از مزایای این مجموعه تنظیم آهنگ سوخت و ساز پایه - تنظیم ضزبان قلب و حفظ تناسب اندام می باشد .
بهترین راه برای رهایی ازچربی های اضافی بدن با کمترین هزینه به وزن ایده آل خود برسید و آن را ثابت نگه دارید.
این برنامه تناسب اندام مجموعه ای بسیار مفرح از ریتم و حرکات موزون اسپانیایی و تمرینات ورزشی است که با یک بار انجام آنها به صورت خود انگیخته به ادامه آن اقدام خواهید کرد و هرگز گذشت زمان را حس نمی کنید .


این مجموعه شامل عناوین زیر می باشد :
Zumba Fitness - Cardio Party مناسب تمام سنین که در طول مدت اجرا همراه با ریتم شاد موجب سوختن 1000 کالری در یک ساعت گردیده کمترین فشار را بر سیستم قلبی عروقی در بین تمرینات مشابه داشته و بین ذهن و جسم هماهنگی ایجاد می کند .

Zumba Fitness - Sculpt Tone بهترین هدیه برای کسانی است که خواستار بدنی خوش فرم و زیبا هستند . این مجموعه بر فرم دهی عضلات خاصی از بدن تمرکز داشته و با استفاده از دمبل های سبک چربی سوزی را نیز با تناسب همراه می نماید .
Zumba Fitness - Basics & 20 Minute Express Workout اصول اولیه تناسب اندام با حرکات ریتمیک در این قسمت گنجانده شده است . علاوه بر این چنانچه شما با مشکل وقت مواجه هستید می توانید از تمرینات 20 آن برای کاهش سریع وزن بهره مند شوید .


با شماره مجوز: 25-65433546-675

فروشنده: مرکز مارکت

قیمت: 25,000 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید روشهای نوین کاهش وزن و لاغری به صورت تصویری - اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید روشهای نوین کاهش وزن و لاغری به صورت تصویری - اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.