صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
آموزش پینگ پنگ به صورت تصویری /اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 3 نفر
بازديد امروز : 85
بازديد ديروز : 116
كل بازديدها : 229765

دیگر امکانات

آموزش پینگ پنگ به صورت تصویری /اورجینال




ین مجموعه برای حرفه ای ها و کسانی که قصد حرفه ای شدن دارند پیشنهاد می شود
مجموعه ای برای آموزش تنیس روی میز یا پینگ پنگ برای علاقه مندان این رشته و کسانی که به فکر قهرمانی در این رشته هستند
اگر علاقه مند به رشته ورزشی پینگ پنگ هستید و دوست دارید تا در این ورزش به صورت حرفه ای موفق شوید و هر چه سریعتر پیشرفت نمایید ما به شما خرید آموزش پینگ پنگ که در سایت قرار داده ایم را پیشنهاد می کنیم.این اموزش پینگ پنگ یکی از کاملترین و با کیفیت ترین مجموعه های اموزشی در این زمینه می باشد و می تواند به شما در یادگیری هر چه سریعتر پینگ پنگ کمک بسزایی داشته باشد.
همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول در فروشگاه خرید نیز فراهم شده است و شما عزیزان می توانید سفارش خود را همین الان به ثبت برسانید.
در این مجموعه اموزشی از قسمت مقدماتی تا پیشرفته ورزش پینگ پنگ را خواهید آموخت و با نکاتی بسیار آموزنده در این زمینه آشنا خواهید شد.

همچنین تاریخچه پیدایش پینگ پنگ را خواهید دانست و اینکه چه زمانی پینگ پنگ وارد ایران شد و از چه قوانین و مقرارتی برخوردار است و با ده ها نکات مفید دیگر در این ورزش آشنا می شوید.


شماره مجوز:5987/946

فروشنده: هنر باران

قیمت: 12,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش پینگ پنگ به صورت تصویری /اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش پینگ پنگ به صورت تصویری /اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.