صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
بهترین آموزش فنون و کاتا های سلاح تونفا توسط استاد حسین خاکی/اورجینال به صورت کامل

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 95
بازديد ديروز : 116
كل بازديدها : 229775

دیگر امکانات

آموزش فنون و کاتا های سلاح تونفا توسط استاد حسین خاکی/اورجینال




استاد حسین خاکی رئیس و بنیانگذار انجمن دفاع شخصی و سلاحهای سرد ، کاتاها و فنون تونفا را بصورت تصویری و در خانه به شما آموزش می دهد.



تاریخچه تونفا برای اولین بار به کشور چین و اندونزی بر می گردد ، سلاح تونفا تقلیدی نزدیک از سلاح قدیمی به نام Mae sawk می باشد که خود بیانگر این است که سرچشمه این سلاح از خود کشور مالزی بوده است . کابرد اصلی تونفا زمانی پیدا شد کهدر زمان فرمانروایی اوکیناوا شوو برای تثبیت حکومت در جنگ داخلی این کشور و به دلیل محدودیت هایی که برای استفاده از سلاح گرم بود استفاده از این سلاح سرد رونق گرفت و بعد از آن نیز در نیروهای نظامی دنیا جای باتوم معمولی که شبیه به چماق بود را گرفت . تونفا سلاح سردی است که در صورت مسلط بودن به استفاده صحیح و کاربردی از آن هم در دفاع و هم در حمله بسیار کار آمد است .

عده ای بر این باورند که سلاح تونفا از سلاح کاما نیز کپی برداری شده ، که البته سایت ورزشهای رزمی این ایده را قبول ندارد .


شماره مجوز:196/475628

فروشنده: هنر باران

قیمت: 12,500 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش فنون و کاتا های سلاح تونفا توسط استاد حسین خاکی/اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش فنون و کاتا های سلاح تونفا توسط استاد حسین خاکی/اورجینال


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.